Check Váš email byl úspěšně přidán do databáze pro odběr novinek

Doprava a platba

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete, po předchozí dohodě, osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně na adrese:
BOUKAL s.r.o.
Partyzánská 108
436 03 Litvínov-Chudeřín
Google Maps

Rozvoz, který zajišťuje naše firma

Po dohodě je možná doprava našim firemním vozem. Cena je závislá na vzdálenosti a hmotnosti objednaného zboží. Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat ZDE.

Rozesílání přepravními službami

  • 1. Česká pošta - balík do 30 kg - CENA: 124,99,- Kč. Dobírkovné 36,30,- Kč.

Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí balíku, zvolte si na jaké pobočce chcete balík vyzvednout a my Vám to zařídíme (Napište do kolonky "Zpráva pro nás" na jakou poštu chcete balík uložit. Seznam poboček naleznete na www.ceskaposta.cz)

Doručení přímo do rukou zákazníka. Zákazníka informuje o doručování česká pošta prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. V případě nepřítomnosti je zásilka uložena na poště.

V informaci o stavu objednávky naleznete číslo balíku, který pak můžete sledovat přes internet přímo na adrese www.ceskaposta.cz/trackandtrace nebo dotazem na telefonním čísle 840 111 244.

  • 2. DPD kurýrní služba - do 30 kg - CENA: 124,99,- Kč. Dobírkovné 36,30,- Kč.    

Jeden den před doručením Vás společnost DPD informuje prostřednictvím SMS s číslem balíčku a osobním kódem. Pomocí těchto údajů se můžete přihlásit do aplikace DPD kurýr a získáte kontrolu nad celým doručením.
Jednoduše si změníte termín i adresu nebo balíček přesměrujete do výdejního místa (seznam výdejních míst ZDE). Můžete si také přidat záložní adresu, na kterou se řidič vydá v den doručení, když neuspěje na té původní. Přímo z aplikace můžete odeslat zprávu kurýrovi. Jeho cestu uvidíte na mapě a dokonce zjistíte, kolik adres ho od Vás dělí.
Balíček Vám kurýr přiveze 2. pracovní den od vyzvednutí od odesílatele. V den doručení Vám dá informaci s  jednohodinovým rozmezím, kdy kurýr s balíčkem přijede. Pokud by Vás přece jen nezastihl, pokusí se o doručení následující pracovní dny ještě 2x.

Maximální hodnota dobírkové částky v hotovosti je 50 000 Kč a při platbě kartou 200 000 Kč. 

  • 3. Paletová přeprava GEIS - do 500 kg - CENA od 247,- Kč / paleta Dobírkovné 46,- Kč.

Nejnižší účtovaná částka za paletu je 247,- Kč (platí pro paletu 30 až 50 kg v Zóně 1).
Další ceny se přepočítávají dle zadaného PSČ a aktuální hmotnosti objednávaného zboží.
Pokud je expedované zboží na EUR paletě a ta nebude vrácena zpět dopravci, budeme Vám muset vyúčtovat poplatek 100 Kč.

Platba pouze v hotovosti!

  • 4. Zásilky nad 500 kg

Zásilky umíme doručit v neomezeném rozměru a váze. Zde je ovšem cena velmi individuální a proto jí zde neuvádíme. Při objednání takovéto položky v eshopu se Vám načte individuální cena dopravy - následně se s Vámi spojí náš obchodní zástupce a na ceně dopravy se domluvíte.
Pokud chcete znát cenu dopravy před objednáním, neváhejte nás kontaktovat ZDE.
Pokud je expedované zboží na EUR paletě a ta nebude vrácena zpět dopravci, budeme Vám muset vyúčtovat poplatek 100 Kč.

  • 5. Zásilkovna - výdejní místo

0 - 5 kg - 77,4,- Kč + dobírka 20,57 Kč
5 - 15 kg - 145,2,- Kč + dobírka 20,57 Kč

Seznam výdejních míst ZDE

  • 6. Zásilkovna - doručení domů

0 - 5 kg - 107,69,- Kč + dobírka 20,57 Kč
5 - 15 kg - 157,3,- Kč + dobírka 20,57 Kč

Dodací lhůta

Zboží označené SKLADEM expedujeme, v pracovní dny, do 24 hodin od obdržení objednávky a to prostřednictvím České pošty nebo expresní zásilkové služby DPD kurýr, která garantuje dodání zboží do 24 hodin.

Zboží označené DO 3, 5 NEBO 10 DNÍ obvykle expedujeme, v pracovní dny, v uvedeném časovém rozsahu od obdržení objednávky prostřednictvím České pošty nebo epxresní zásilkové služby DPD kurýr, která garantuje následné dodání zboží do 24 hodin.

Zboží označené NA DOTAZ nebo NA POPTÁVKU dodáváme dle aktuální skladové dostupnosti našich dodavatelů. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Zboží je doručováno v pracovní dny na fakturační, popřípadě doručovací adresu uvedenou v objednávce.
O odeslání zboží Vás budeme vždy informovat e-mailem s odkazem ke sledování zásilky.
Máte-li speciální požadavky na dopravu, uveďte je prosím v objednávce - budete kontaktováni zákaznickým servisem.
Z důvodů nezaviněných prodávajícím, může být dodací lhůta prodloužena.

Platba

Dobírkou - objednané zboží můžete zaplatit hotově doručovateli České pošty nebo kurýrovi expresní zásilkové služby DPD (U společnosti DHL je platba pouze v hotovosti!) při převzetí zásilky

Na prodejně - při převzetí zásilky nebo na naší kamenné prodejně v Litvínově a to v hotovosti nebo platební kartou

Platební kartou - možnost zaplatit online kreditní kartou přes platební bránu (zprostředkováno společností ComGate Payments, a.s.)  Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové e-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel:  +420 228 224 267

Bankovním převodem - po odeslání objednávky Vám vygenerujeme platební údaje spolu s QR kódem, je tedy na Vás jakou formu zvolíte, objednané zboží odesíláme ihned po připsání částky na náš účet bez jakýchkoliv dalších poplatků. Pro urychlení expedice nás prosím informujte o odesílání platby.

Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o.  - Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.

Informační povinnost dle § 25 zákona o evidenci tržeb:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Pokud je podle Zákona o evidenci tržeb pro způsob úhrady definována povinnost Prodávajícímu vystavit pro Kupujícího účtenku EET, bude tato vystavena pouze elektronicky a předána prostřednictvím e-mailu. Tzn., že souhlasem s Obchodními podmínkami vyjadřuje Kupující i souhlas s elektronickým vystavením účtenky.

Doprava zdarma
Pokud objednávka přesáhne hranici 3500 Kč s DPH a není těžší než 30 kg, dostává zákazník dopravu zdarma. Pokud si nejste jisti, zda-li vaše poptávané zboží plní tyto podmínky, stačí jej zadat do košíku. V něm již uvidíte aktuální cenu dopravy.

Převzetí zásilky

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost do 2 dnů od převzetí oznamte na adresu reklamace@boukal.cz – do e-mailu prosím zašlete fotografie balíku, jeho výplní a všech přepravních štítků (max. 12 MB na e-mail). Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu BOUKAL s.r.o. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.

Vrácení zboží
Zákazník má ze zákona právo vrátit nepoužité zboží bez udání důvodů do 14 dnů od jeho doručení. Podmínky pro vrácení zboží naleznete ZDE.